« Proposta al Ple: Per a l’obertura i la utilització de la plaça de can Torrents | Inici | Sentències contradictòries sobre el pla de les Hortes »
Informació de l’ARE de la Torreta: 709 habitatges
Miquel Estapé | 19-03-08

Fitxa informativa de la Generalitat sobre l’Àrea Residencial de can Granota (la Torreta): veure document
Categoria: La Roca | 5 Commentaris »


19-03-08 at 4:31 pm
Què tens que dir de la ova sentència en contra sobre el pla de les Hortes? No m’extranya que estiguis de mala llet. Ho vas fermolt malament i et descrobirem.
[Translate]
26-03-08 at 10:28 pm
César, per a la teva informació estic molt tranquil i gens emprenyat. Si que estic molt preocupat pel futur del municipi perquè el govern de CiU – ERC és un govern d’oposició que dedica tot el seu temps a paralitzar projectes enlloc de resoldre els problemes dels ciutadans que després de 9 mesos s’acumulen de forma molt preocupant: mercat, escola de la Torreta, 700 habitatges a la Torreta, plaça de can Torrents, manca d’habitatge públic, etc
Si vols conèixer la meva opinió sobre la nova sentència del pla de les Hortes pots consultar aquest article.
Miquel
[Translate]
27-03-08 at 9:42 am
Sr. Estapé,
No s’equivoqui, qui està a l’oposició és el PSC o és que encara no ho ha assumit?
Salut!!
[Translate]
30-03-08 at 4:39 pm
Maria,
No entenc quina és la relació entre publicar la fitxa de l’Àrea Residencial Estratègica (ARE) de la Torreta i el fet d’assumir que el PSC estigui a l’oposició. Ara bé, des de l’oposició nosaltres fem propostes alternatives i posem a disposició dels ciutadans la informació que tenim, tot i que sempre serà menys i més tard que la que tenen els partits que formen part de l’equip de govern de l’Ajuntament.
Qui té ara la responsabilitat de governar és CiU i ERC i per això demanem al Sr. Ros que governi, que dediqui més temps a l’Ajuntament i que plantegi solucions als problemes del municipi. Ara mateix sembla que s’ha oblidat de la seva responsabilitat: el butlletí de CiU i la intervenció de Ros al darrer ple demostra que està preocupat únicament a generar crispació i al linxament personal amb mentides calumnioses, mentre és incapaç d’impulsar projectes de futur i se li acumulen els problemes al municipi (escola de la Torreta, el mercat, habitatge públic, plaça de can Torrents, etc).
L’ARE és un bon exemple de manca de dedicació i de desgovern. El decret llei que regula els ARE es van aprovar al mes d’octubre de 2007 (fa 5 mesos) i durant aquest temps hi ha hagut converses i negociacions amb tots els Ajuntaments, inclòs el de la Roca. Pregunto:
- No creu que en un tema tan important pel futur de la Torreta l’Ajuntament té la responsabilitat de publicar immediatament a la web municipal la informació disponible?. Per què a dia d’avui sols es pot consultar la fitxa informativa de l’ARE en el bloc del cap de l’oposició ?.
- Per què no es publica a la web municipal la proposta alternativa de l’Ajuntament a l’ARE de la Torreta ?
- Creu que per a un tema tan important es seriós que la proposta alternativa de l’Ajuntament s’hagi fet de pressa i corrents en tant sols 10 dies (segons paraules de Ros)?
- Per què a la comarca hi ha Ajuntaments de tots colors (Cardedeu amb un govern CiU – ERC, a Sant Celoni on governa CiU, etc) que han sabut consensuar amb la Generalitat una proposta d’ARE i a la Roca no ?
- Per què s’han aprovat 101 AREs a tot Catalunya i l’únic Ajuntament (que tenim constància) que diu que no se l’ha informat, no se li ha demanat l’opinió, no se l’ha tingut en compte i que està en contra és el de la Roca?
M’agradaria saber la seva opinió respecte a aquests temes atès que, sinó vaig errat, vostè forma part de l’assemblea de la secció local d’ERC la Roca i, per tant, està implicada en el govern municipal.
Gràcies.
Miquel
[Translate]
31-03-08 at 7:04 am
Benvolgut Miquel,
Tot té relació. Només li contestava al que vostè escrivia: “el govern de CiU – ERC és un govern d’oposició”. Suposo que estarà d’acord amb mí amb la meva resposta i si no és així, és perquè encara no ho té assumit.
En els altres punts que esmenta, estic d’acord en alguns. Crec que és absolutament necessari que es publiqui amb immediatesa tota la informació actualitzada a la web municipal, tant la referent al pla rebutjat com a l’alternatiu. També estic d’acord amb que no es facin les coses amb preses, però així són les circumstàncies que ens hem trobat. Nosaltres tenim part en aquest govern i intentem fer les coses bé en la mida de les nostres possibilitats. Vostè sap quin és el tarannà del nostre regidor i tanmateix aquest és el tarannà del nostre grup municipal.
En respecte a d’altres ajuntaments on es governa amb coal·lició, no tinc constància de com ha anat el tema. De ben segur que vostè està millor informat que jo i m’en podria fer cinc cèntims. El que crec però, és que cadascun a fet el que ha considerat més oportú pel seu municipi. Aquí no entraré a jutjar ningú sense més informació.
I en el cas de la Roca s’ha fet també el que es considerava oportú. Vostès també ho haguessin fet i això no vol dir que hagués coincidit amb el ha fet l’actual ajuntament. Personalment crec que s’ha fet el que calia, no estic d’acord amb el planejament que havia fet el PSC i per tant, estic contenta.
I sí, formo part activa de l’assemblea d’ERC de la Roca i li haig de dir que em va saber greu no haver pogut assistir a la reunió que van tenir companys meus amb vostè i els seus companys, però espero tenir més oportunitats de fer-ho.
Molt atentament,
Maria
[Translate]